Thursday, September 22, 2011

Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?

can someone please transalate: (about plastic surgery)

- I think people should have the right to make their body correspond to who they are on the inside. (the important thing is that it has that idea)

- A plastic surgery can definitly profoundly change ones identity, as it changes how everyone sees you.Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
Creo que las personas deber铆an tener el derecho de hacer que sus cuerpos correspondan a lo que ellas son en sus mentes.



Una cirug铆a pl谩stica puede cambiar profundamente la identidad de uno, as铆 como cambia la perspectiva de como lo ven a uno.Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
- Creo que la gente deber铆a tener el derecho de hacer su cuerpo corresponden a lo que son en el interior. (Lo importante es que tiene esa idea)

- Una cirug铆a pl谩stica puede cambiar definitivamente profundamente que la identidad, como cambios en la forma en que cada uno lo ve a usted.Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
Pienso que personas deben tener el derecho de hacer su corresponder del cuerpo a que ellos est谩n por dentro. (Lo importante es que tiene esa idea) - UNA cirug铆a pl谩stica definidamente puede cambiar profundamente la

identidad de unos, como cambia c贸mo todos le ven.



It should be correct.Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
-I think people should have the right to make their body correspond to who they are on the inside:

Creo que la gente deber铆a tener el derecho de hacer su cuerpo corresponden a lo que son en el interior



-A plastic surgery can definitly profoundly change ones identity, as it changes how everyone sees you.:

La cirug铆a pl谩stica puede cambiar definitivamente profundamente que la identidad, como cambios en la forma en que cada uno lo ve a usted.

hope this helpsCan someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
i think this will help might or might not (hahahaha)Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
-Pienso que la gente deber铆a tener el derecho de hacer su cuerpo corresponder a a qui茅n ellos son por dentro.



-Una cirug铆a pl谩stica puede definitly profundamente cambiar la identidad de, cuando esto se cambia como cada uno le ve.





Hope that is right!! You might see if someone that truly speaks spanish can verify that is what it actually says.Can someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
im sorry i couldnt do itCan someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
- Creo que la gente deber矛a tener el derecho de modificar su cuerpo en modo que se corresponda con su forma de ser.



- La cirug矛a pl脿stica puede cambiar definitivamente y profundamente la identidad de una persona ya que cambia el modo en el que los dem脿s la miran.



I hope it helpsCan someone translate two sentences into spanish for me?? plz?
They all answered wrong to the word %26quot;correspond%26quot;

Correspond means %26quot;asemejarse%26quot;

Cut it out with the Spanglish, please

%26quot;Cerra la windowa porque esta reiniando%26quot;
  • web hosting plans
  • computer slow freezes up
  •